Přes třicet let přináší dTest spotřebitelům nezávislé testy výrobků a potravin. Záleží mu ale také na zlepšování spotřebitelského prostředí, proto své zkušenosti předává i podnikatelům.
Část své pozornosti tak zaměřuje na jejich vzdělávání prostřednictvím odborných kurzů a webinářů. Pravidelně je školí v oblasti reklamací, prodeje v e-shopech a v dalších oblastech spotřebitelského práva. Již přes rok je platná novela zákona o ochraně spotřebitele. Někteří podnikatelé si nemusejí být stále jisti novými pravidly pro reklamace zboží nebo se jejich e-shopy mohou potýkat s nejasnostmi v oblasti slevových akcí a uživatelských recenzí.
Právě pro ně vytvořil dTest kurz, který účastníkům přinesl jasné odpovědi na jejich otázky. V současné digitální době uskutečňují spotřebitelé své nákupy čím dál více skrze e-shopy. Ne každý e-shop je ale vůči zákazníkům férový. Proto internetovým obchodům nabízíme vždy aktuální dTest obchodní podmínky, které jsou v souladu se současnou legislativou. Mohou se tak na ně spolehnout nejen obchodníci, ale i vy, spotřebitelé. Všechny informace ohledně kurzů či obchodních podmínkách najdete na podnikatel.dtest.cz
Kontaktovat můžete i poradenskou linku časopisu dTest – tel.: 299 149 009