Možná si právě lámete hlavu nad reklamací, která neproběhla podle vašich představ. Nebo vám nedorazilo řádně zaplacené zboží, a vy nevíte co s tím.
Stížnosti na zboží, služby nebo třeba i nevhodné jednání ze strany obchodníka můžete jednoduše vy řešit s pomocí spotřebitelské organizace dTest. Cílem služby VašeStížnosti.cz je zprostředkovat dosažení dohody mezi spotřebitelem a podnikatelem, aniž by se daná stížnost musela řešit soudní cestou.
Jak na to? Svou stížnost vyplňte do webového formuláře na www.vasestiznosti.cz spolu s údaji o konkrétním obchodníkovi. dTest následně k vaší stížnosti vypracuje stanovisko a prostor vyjádřit se dostane i druhá strana. Na stejných webových stránkách pak můžete podrobně sledovat vývoj své stížnosti. Průběh řešení je viditelný i pro ostatní návštěvníky, takže uvedení podnikatelé jsou motivováni být ke svým zákazníkům co nejvstřícnější a stížnost vyřídit k plné spokojenosti všech zúčastněných.
Všechny stížnosti zůstávají evidované v databázi. Kromě samotné stížnosti a postupu řešení zde najdete i finální hodnocení konkrétního obchodníka od spotřebitelů. Takže pokud si před pořízením zboží či služby prověřujete obchodníka, podívejte se i na webové stránky této služby. Na první pohled zde uvidíte, jak přistupují ke svým klientům, když vyvstane nějaký problém.
Kontaktovat můžete i poradenskou linku časopisu dTest – tel.: 299 149 009