Hromadné žaloby, dvojí kvalita, nadměrné obaly, neférové seznamky, mobilní tarify nebo změna podmínek uzavřených smluv a další. To je jen několik problémů, které se týkají většiny spotřebitelů.
Ve svých kampaních na ně dTest upozorňuje – čím více se bude o výzvách a kampaních mluvit, tím větší je šance, že budou silnější a podaří se dosáhnout změny k lepšímu.
A pomoci můžete i vy. Pokud chcete, aby výrobky se stejným obalem byly stejně kvalitní napříč Evropou, podpořte snahu dTestu vyjádřením nesouhlasu s dvojí kvalitou. Pokud chcete prosadit přísnější pravidla pro obtěžující marketingová volání a boj proti libovůli telešmejdů cílících především na zranitelné spotřebitele, podpořte dTest ve snaze zpřísnit pravidla telemarketingu. Chtěli byste minimalizovat přítomnost nebezpečných chemikálií v každodenním životě? Připojením podpisu pod výzvu můžete společně s dTestem tlačit na to, aby se nebezpečné látky více regulovaly a postupně vyřazovaly z výroby a z našich životů. Chcete některou z výzev a kampaní dTestu aktivně podpořit? Přidejte se k ní jednoduchým vyplněním elektronického formuláře nebo použitím příslušného hashtagu na sociálních sítích.
Přehled všech kampaní je k dispozici na stránkách spotřebitelské organizace dTest dtest.cz/kampane.
Kontaktovat můžete i poradenskou linku časopisu dTest – tel.: 299 149 009