(zdroj:www.dtest.cz)
Na spotřebitelskou poradnu organizace dTest se již obrátilo téměř 500 000 spotřebitelů s prosbou o radu či pomoc při řešení konkrétního problému. Potřebujete-li i vy poradit, neváhejte nám zavolat.
Poradíme vám každý všední den mezi 9. a 17. hodinou na speciální přednostní lince pro předplatitele 272 272 273. A pokud si nechcete povídat, využijte kontaktní formulář na adrese www.dtest.cz/eporadna.
V jakých oblastech vám dTest poradí?
Reklamace: jak ji podat a uspět nebo jak naložit se zamítnutou či nevyřízenou reklamací.
Nákup na internetu: jak odstoupit od kupní smlouvy, co dělat s poškozenou zásilkou nebo jak čelit neoprávněným požadavkům prodejců.
Telekomunikace: co s nepřehledným vyúčtováním služeb, chybějícím pokrytím signálem nebo příliš pomalým internetem.
Dovolená: co si ohlídat ve smlouvě o zájezdu, jak řešit neodpovídající ubytování a služby nebo následnou žádost o slevu z ceny zájezdu.
Energetika: jak bezpečně přejít k jinému dodavateli, co s příliš vysokými zálohami nebo jak čelit nekalým praktikám podomních obchodníků.
Nákupy na neobvyklých místech: jak se zbavit nevýhodných smluv uzavřených na předváděcích akcích či mimo prostory obvyklé pro podnikání.
Pokud díky vašim podnětům odhalí dTest nějakou nekalost, informuje širokou veřejnost a podniká náležité kroky, aby ochránil spotřebitele od podobných problémů.
Kontaktovat můžete i poradenskou linku časopisu dTest – tel.: 299 149 009